Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

0048 735 933 843

biuro@crmc.pl

Szkolenia

Od 15 lat wspieramy ludzi w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników w biznesie oraz życiu osobistym poprzez szkolenia, coaching, czy mentoring. Prowadzimy szkolenia motywacyjne indywidualne, grupowe, szkolenia stanowiskowe, oraz technologiczne.

W roku 2012 wchodząc w sektor HORECA poszerzyliśmy zakres swojej oferty. W pralnictwie realizujemy najwięcej szkoleń branżowych. To szkolenia stanowiskowe, oraz technologiczne. Organizujemy kilkudniowe seminaria, szkolenia zamknięte grupowe oraz indywidualne. Obecnie korzystamy również z narzędzi umożliwiających szkolenia zdalne.

W oparciu o nasze wszechstronne doświadczenie, chcemy nadal pomagać naszym klientom w uzupełnianiu wiedzy, zdobywaniu nowych narzędzi wspomagających rozwój karier zawodowych właścicieli i pracowników. Zajęcia prowadzone są na podstawie aktualnych programów szkoleniowych i nowoczesnych metod nauczania. Czas trwania szkoleń zależy od zawartości merytorycznej tematyki szkolenia.

Wysoki poziom szkoleń gwarantuje wyselekcjonowany zespół rzetelnych trenerów, coachów, technologów, z których większość to praktycy życia gospodarczego i najlepsi eksperci z danych dziedzin w Polsce i na świecie. Nasza oferta szkoleniowa ulega ciągłej modyfikacji wraz ze zmieniającymi się potrzebami przedsiębiorstw. Jesteśmy firmą, która ciągle rozwija się i uczy. Dzięki temu nasi klienci mogą uczestniczyć w szkoleniach na najwyższym poziomie organizacyjnym i merytorycznym, w oparciu o aktualne trendy i stan prawny.

CRM Cleaning w liczbach:

  • 15 lat doświadczenia kierownictwa CRM Cleaning w organizacji szkoleń, coachingów i seminariów, konferencji.
  • 9 lat branżowej działalności szkoleniowej
  • Ponad 800 firm zaufało nam i skorzystało już z naszych usług.
  • 20 różnych technologów, trenerów, coachów wykładowców współpracujących z nami.
  • Szereg różnych tematów szkoleniowych i ponad 11 000 osób korzystających z naszych szkoleń.

Wartości:

System Wartości jest drogowskazem wskazującym nam jak postępować w każdym przypadku. Dotyczy zarówno organizmu firmy jako całości jak i poszczególnych osób.

  • Stały rozwój – doskonalenie siebie i innych.
  • Innowacja – szukamy nowych, własnych rozwiązań produktowych i organizacyjnych – porównujemy się z własnymi możliwościami i wynikami.
  • Troska o dobro Klienta – prawidłowe rozpoznanie i efektywne zaspokojenie Państwa potrzeb.
  • Uczciwość – mówimy prawdę i stawiamy na wzajemnie zaufanie, które jest podstawą satysfakcjonującej współpracy.
  • Odpowiedzialność – za dane słowo i podjęte zobowiązania.

Seminarium w Pułtusku – szkolenie branżowe

Konferencja pralników w Kielcach

Warsztaty praktyczne

Szkolenia we Wrocławiu i Gdańsku – Seminarium teoretyczno-praktyczne

Szkolenia w Warszawie – w formie seminariów 1-2 dniowych na tematy branżowe

SZKOLENIA INDYWIDUALNE:

Wybierasz konkretny obszar umiejętności, który wymaga poprawy, wzmocnienia lub zmiany. Od nas otrzymujesz natychmiastowe wsparcie w zakresie aktualnie pojawiających się trudności. Szkolenia indywidualne to gwarancja elastycznego podejścia w warstwie merytorycznej i warsztatowej.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE:

Szkolenia zamknięte realizujemy w siedzibie firmy zlecającej projekt, w naszych salach lub wyjazdowo. Program tworzony jest po dogłębnej analizie potrzeb szkoleniowych, by zmaksymalizować osiągnięcie określonych celów biznesowych naszych partnerów.

SZKOLENIA OTWARTE:

Szkolenia otwarte organizujemy w samym sercu miast. Grupy liczą do 16 osób, ponieważ 80% szkolenia to ćwiczenia praktyczne. Dołącz do osób, które postanowiły rozwijać z nami swoje kompetencje.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.